Σκιά πάνω από τη Μαρίνα Κω: Ο Νικηταράς μιλά για έλλειμμα αλλά αποφεύγει τις λεπτομέρειες

Βαρύ κλίμα επικράτησε στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σήμερα ο Δήμαρχος Κω, Θεοδόσης Νικηταράς, με θέμα το οικονομικό έλλειμμα που εντοπίστηκε στη Μαρίνα του νησιού. Παρουσία του προέδρου της επιχείρησης, Γιάννη Καλλέργη, ο Δήμαρχος παραδέχθηκε για πρώτη φορά δημόσια την ύπαρξη «τρύπας» στα ταμεία, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει το πραγματικό της μέγεθος.

Ο κ. Νικηταράς επέμεινε στη «διαφάνεια» και στην ανάγκη υπεύθυνης ενημέρωσης των πολιτών, όμως απέφυγε να δώσει απαντήσεις σε δύο κρίσιμα ζητήματα: πόσο ακριβώς είναι το έλλειμμα και αν τα πρόσωπα που πιθανόν εμπλέκονται εξακολουθούν να παραμένουν στις θέσεις τους. Η αοριστία του Δημάρχου προκάλεσε εύλογες απορίες και ερωτήματα για το αν υπάρχει πολιτική βούληση να χυθεί άπλετο φως στην υπόθεση.

Ο Δήμος, όπως ανακοινώθηκε, θα αναθέσει τον πλήρη οικονομικό έλεγχο σε ορκωτούς λογιστές. Μέχρι τότε, ο Δήμαρχος ζήτησε από την κοινωνία «ψυχραιμία και υπομονή», παραπέμποντας ουσιαστικά κάθε απάντηση στο μέλλον.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο πρόεδρος της Μαρίνας, που μαζί με τον Δήμαρχο διαβεβαίωσαν ότι τίποτα δεν θα μείνει κρυφό και πως, αν υπάρξουν ευθύνες, θα αποδοθούν. Ωστόσο, η έλλειψη σαφών στοιχείων και η απουσία ξεκάθαρων απαντήσεων ενισχύουν την αίσθηση ότι η υπόθεση μόλις ξεκινά να ξετυλίγεται.

Η δημοτική αρχή επιχειρεί να εμφανιστεί ως εγγυητής της διαφάνειας, αλλά οι πολίτες περιμένουν συγκεκριμένα νούμερα και ονόματα. Μέχρι τότε, το μόνο βέβαιο είναι ότι η «σκιά» του ελλείμματος στη Μαρίνα βαραίνει την πολιτική ευθύνη της σημερινής διοίκησης.