“Από νωρίς είχα πει ότι είναι κακά μαντάτα για τη Ρόδο τα χέρια στα οποία βρίσκεται η ΔΕΥΑΡ. Σήμερα δεν είμαι μόνο ανήσυχος, σήμερα έχω και το αίσθημα της ντροπής. Λυπάμαι που δικαιώθηκα, αλλά φαινότανε το πράγμα που πήγαινε”. Με σκληρή γλώσσα και σε ιδιαίτερα υψηλούς τόνους τοποθετήθηκε ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, με ...